Dækreparationssystem Pneusil
Pneusil
MINI-COMBI SUPPLEMENT A3 10STK
Bliv registreret nu, og få adgang til over 50.000 produkter
- Paddehatteformet reparationsenhed, som er velegnet til radiale og diagonale dæk med eller uden rør (rørløse)
- Kan bruges til og med hastighedskode "V" (op til 240 km/t)
- Reparationsenhederne behandles sammen med vulkaniseringscement med stor trækstyrke
- Reparation indefra giver i sig selv maksimal kvalitet, pålidelighed og sikkerhed
Hvis kørsel fortsættes med et fladt dæk, indtil køretøjet er standset, kan det forårsage betydelige skader på dækkets struktur. Kun en specialist, der kontrollerer dækkets indre, kan foretage en vurdering af, hvorvidt dækket kan repareres, og i så fald med hvilket reparationssystem. Dækket skal derfor altid fjernes fra fælgen - sikkerheden afhænger af det!
I henhold til § 36 i den tyske forordning for bilregistrering (StVZO), retningslinjer for vurdering og reparation af dækskader på oppumpede dæk, dateret den. 8. februar 2001, skal alle dæk fjernes fra fælgen før reparationen, så skaden kan blive analyseret og reparationen udført.
Reparation af op til 6 mm (bil) og 10 mm (lastbil). Også egnet til Run-Flat-dæk.
Reparationsenhedens paddehatteform gør det muligt at lave en professionel reparation i to faser af det beskadigede område:
- "Paddehattens" plade vulkaniseres på det indvendige dæk, hvilket garanterer absolut tryktæthed. Intet tab af dæktryk!
- Reparationsenhedens skaft vulkaniseres ind i gennemgangskanalen, hvilket forhindrer, at der kommer snavs, støv, saltvand og andre stoffer ind i dækket og forårsager korrosion, og forhindrer, at "pladen" går løs.
Maks. huldiameter | 3 mm |
Skaftdiameter | 4 mm |
Skivediameter | 25 mm |