Velkommen til Würth Danmark Kun for erhvervsdrivende
Massiv hårdmetalborskærer Multi Performance, trykluft

Billeder tjener som eksempler. Vælg enkelte artikler i tabellen nedenfor for at få vist detaljerede oplysninger, flere billeder og dokumenter.

Massiv hårdmetalborskærer Multi Performance, trykluft

Den højtydende universalborefræser til adskillelse af punktsvejsninger og alle typer materialeforbindelser på alle karrosseriplader, herunder komponenter med stor trækstyrke (BTR, BOR, WU-stål osv.) på alle typer køretøjer, f.eks. på A-stolper, B-stolper, karme osv.

Læs varebeskrivelse

Tilgængelig i 1-design

Prisvisning for kunder efter login

Kun for erhvervsdrivende

Bliv registreret nu, og få adgang til over 50.000 produkter

Varianter

Muliggør pålidelig adskillelse af punktsvejseforbindelser med stor trækstyrke


Innovativ skærekant med perfekt balance mellem skarpe skær og høj stabilitet



Muliggør præcis skæring selv med grove punktsvejsninger eller buet materiale


Innovativ plangeometri, der kombinerer fordelene ved et bor og en fræser



Meget god punktboreadfærd


Centreringsspids med to skær over midten



Let anvendelig


Skarpt skærdesign



Mindre vibration


Fire skær med ekstremt uens hældning



Ekstremt holdbar og robust


Betydeligt længere levetid sammenlignet med traditionelle punktsvejsefræsere i massiv hårdmetal



AlTiN-belægning i flere lag til beskyttelse mod slitage


  • Ekstremt modstandsdygtig over for høje temperaturer på op til 950 °C

  • Meget hård og slidstærk (hårdhed ca. 3.300 HV)

  • Reduceret varmeoverførsel i karrosseripanelet (forhindrer hærdning, smeltning af klæbemassen eller hærdende farver)

  • Flerlagsdesign for optimal spånfjernelse og forbedrede skæreegenskaber (forhindrer, at materialet bliver svejset sammen)


Produktemballage fremstillet af 100 % PCR (genanvendt plast fra husholdningsaffald), 100 % genanvendelig

Bemærk
  • Til brug i trykluftmaskiner (f.eks. Vario Drill, Spitznagel osv.)

  • Værktøjsdiameteren på 9 mm sikrer pålidelig boring af svejsepunktet og i varmeindgangsområdet (fordel frem for en diameter på 8 mm). Desuden er det skabte hul ikke så stort, at der kræves for meget fyldning ved genmontering af karrosseridele (fordel frem for en diameter på 10 mm)