Velkommen til Würth Danmark Kun for erhvervsdrivende
Riflede møtrikker
Riflede møtrikker - 1
Riflede møtrikker - 2
Riflede møtrikker - 3
Riflede møtrikker - 4

Vælg enkelte artikler i tabellen nedenfor for at få vist detaljerede oplysninger, flere billeder og dokumenter.

Riflede møtrikker

W-0263 stål 10, GEOMET® 321 PLUS® VL

Læs varebeskrivelse

Tilgængelig i 5-designs

Prisvisning for kunder efter login

Kun for erhvervsdrivende

Bliv registreret nu, og få adgang til over 50.000 produkter

Varianter

Kun for erhvervsdrivende

Bliv registreret nu, og få adgang til over 50.000 produkter

Ring til kundeservice: +45 79 32 31 70

Prisvisning for kunder efter login

Metrisk standardgevind



Styrkeklasse 10


Til skruer op til styrkeklasse 10.9 og ripp låseskruer med styrkeklasse 100



Overflade


  • ZFSHL: Zinkflage-belægning med smøring, der ændrer friktionskoefficienten (friktionskoefficient: 0,09-0,14)

  • for M5 zink-nikkel, gennemsigtigt passiveret (P3E) med tætning


Krom(VI)-fri


I henhold til EU-direktivet om udrangerede køretøjer



Korrosionsbestandig


M5 med (P3E) ca. 600h/≥ M6 ca. 480h/≥ M10 ca. 720 timers basismetalkorrosion iht. DIN EN ISO 9227-NSS



Driftsprincip for låseribber


Under tilspænding ruller låseribberne kontramaterialet ind til møtrikkens kontaktflade. Dette forårsager en plastisk deformation, der hærder overfladen. Der ses ingen væsentlig sætning ved afslutning af tilspændingen. Låseribberne begrænser, hvor meget forbindelsen sætter sig, og reducerer derfor tabet af forspændingskraft.

Bemærk

Den angivne korrosionsbestandighed gælder for korrosionstests iht. DIN EN ISO 9227-NSS (saltsprøjtetågetest), tidligst 24 timer efter belægning i "belagt" tilstand, dvs. før sortering, emballering, transport og/eller samling. Disse værdier kan reduceres ved uundgåelige håndterings- og samleprocesser. Overførslen af korrosionsbestandigheden fra salttågetesten til rigtige montage- og driftsforhold er i de fleste tilfælde ikke mulig. Ved konstruktion af en forbindelse er det nødvendigt at tage hensyn til både de kombinerede materialer og belægninger samt omgivelserne under driften, når der skal vælges en passende korrosionsbestandig belægning.