Velkommen til Würth Danmark Kun for erhvervsdrivende
Fortandet skrue med indvendig sekskantet hoved og flange
Fortandet skrue med indvendig sekskantet hoved og flange - 1
Fortandet skrue med indvendig sekskantet hoved og flange - 2
Fortandet skrue med indvendig sekskantet hoved og flange - 3
Fortandet skrue med indvendig sekskantet hoved og flange - 4

Billeder tjener som eksempler. Vælg enkelte artikler i tabellen nedenfor for at få vist detaljerede oplysninger, flere billeder og dokumenter.

Fortandet skrue med indvendig sekskantet hoved og flange

Zink-nikkel karmskrue til erhvervskøretøjer, transparent passiveret (P3E) med forsegling, fra M12 med fingevind.

Læs varebeskrivelse

Tilgængelig i 36-designs

Prisvisning for kunder efter login

Kun for erhvervsdrivende

Bliv registreret nu, og få adgang til over 50.000 produkter

Varianter

Kun for erhvervsdrivende

Bliv registreret nu, og få adgang til over 50.000 produkter

Ring til kundeservice: +45 79 32 31 70

Prisvisning for kunder efter login

Skrue med tandflange og fingevind (fra M12)



Låseribbernes funktionsmåde:


Under tilspænding ruller låseribberne kontramaterialet ind i området for boltens kontaktflade. Dette forårsager en plastisk deformation, der hærder overfladen. Der ses ingen væsentlig sætning ved afslutning af tilspændingen. Låseribberne begrænser, hvor meget forbindelsen sætter sig, og reducerer derfor tabet af forspændingskraft.



Krom(VI)-fri


Opfylder EU-direktivet for udrangerede køretøjer



Korrosionsbestandighed


Ca. 720 timers grundmetalkorrosion i overensstemmelse med DIN EN ISO 9227-NSS



De specificerede korrosionsbestandigheder gælder for korrosionstests i overensstemmelse med DIN EN ISO 9227-NSS (test med salttågespray) tidligst 24 timer efter behandling i tilstanden "som behandlet", dvs. før sortering, emballering, transport og/eller montage. Disse værdier kan reduceres ved uundgåelige håndterings- og samleprocesser. Overførslen af korrosionsbestandigheden fra salttågetesten til rigtige montage- og driftsforhold er i de fleste tilfælde ikke mulig. Ved konstruktion af en forbindelse er det nødvendigt at tage hensyn til både de kombinerede materialer og belægninger samt omgivelserne under driften, når der skal vælges en passende korrosionsbestandig belægning.